Behandling ​af hold i ryggen og diskusprolaps

Har du brug for hjælp til behandling af hold i ryggen eller behandling af diskusprolaps? Hos Kiropraktisk Klinik kan vi hjælpe dig, så du slipper for dine smerter. Vi holder til i Vejle, men har også mange patienter fra Fredericia, Kolding og omegn.

Oplever du smerter i nakken, hold i ryggen eller diskusprolaps, uanset om det er akut eller ej, er vi de rette at kontakte. Hos os bliver du udredt af en af vores kiropraktorer.

Ved nylig opstået prolaps er der mulighed for et prolapsforløb (prolapspakken) i samråd med egen læge og med forhøjet tilskud.

Har du brug for en behandling af hold i ryggen?

Der er mange mennesker, der går rundt med alvorlige rygsmerter, men som ikke ved, hvad de skal gøre ved det. Er det tilfældet hos dig, bør du kontakte os, da vi som professionel kiropraktore har den nødvendige viden til at hjælpe dig af med smerterne.​ En kiropraktisk behandling af hold i ryggen og diskusprolaps foregår ved, at vi løsner fastlåste led med hurtige bevægelser, og vi sørger naturligvis for at tilpasse behandlingen til din fysik og alder.

På den måde går vi ind og genskaber den normale funktion af din krops muskler og led. Vi er desuden medlem af både Sygeforsikring Danmark og Dansk Kiropraktor Forening, så du kan få tilskud til din behandling.

Du kan læse mere om vores behandling af diskusprolaps i denne brochure.

Kontakt os for behandling af diskusprolaps og hold i ryggen

Oplever du smerter, og har brug du for professionel hjælp til enten behandling af hold i ryggen eller behandling af diskusprolaps?

Kontakt os på telefon 75 83 36 22 og hør mere om behandlingen eller book en tid.​

​Medlem af Dansk Kiropraktor Forening - din tryghed

KIROPRAKTISK KLINIK I/S er autoriserede kiropraktorer og er medlem af Dansk Kiropraktor Forening. Dette sikrer dig, at du altid får en professionel behandling på vores klinik. Læs mere her.

✩✩✩✩✩

Vurderet 5 ud af 5 stjerner

Baseret på over 23 anmeldelser fra Facebook og Google​

KIROPRAKTISK KLINIK I/S

​Vestergade 13, 1. tv., 7100 Vejle - Tlf.: 75 83 36 22 - Weekendvagten Tlf.: 70 20 36 34

Send email

Åbningstider mandag til fredag fra 8.30-17.30.
Middagslukning fra 12.30 til 13.30.